Reklamacje i zwroty

z dnia

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu. W tym wypadku prosimy o skorzystanie z formularza dostępnego pod tym LINKIEM.
Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia wyślemy potwierdzenie wraz z przypisanym do niego numerem. W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie zwracamy wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy tj. koszty wysyłki od sprzedawcy do kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o zwrocie. Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu lub na konto z którego dokonana została wpłata. W przypadku rezygnacji tylko z części zamówienia, zwrot kosztów wysyłki nie przysługuje, ponieważ koszty przesyłki są stałe, tzn. niezależnie od ilości zamówionego towaru wynoszą określoną kwotę. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad. Jeśli jednak otrzymają Państwo  rzecz wadliwą, niezwłocznie po zgłoszeniu tego faktu wymieniamy go na nowy i pokrywamy koszty wysyłki do nas.

REKLAMACJE i GWARANCJE

Prosimy skorzystać z gotowego formularza, który usprawni proces reklamacji, dostępnego pod tym LINKIEM. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru. Prosimy o skorzystanie z gotowego formularza, dostępnego pod adresem Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Na towar objęty przez producenta gwarancją, wystawiane są karty gwarancyjne.

ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

BRAK DOKUMENTU

W wypadku stwierdzenia braku dokumentu prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod tym LINKIEM.